CO ROBIMY
Wspieramy organizacje w rozwoju oraz w wychodzeniu z kryzysu na wszystkich lub wybranych szczeblach zarządzania.
Pomagamy w rozwiązaniu takich problemów jak np.:
- trudności w znalezieniu odpowiednich pracowników;
- niska motywacja do pracy;
- trudności w relacjach między pracownikami;
- konieczność poprawy kontaktu z klientem;
- mała efektywność;
- destrukcyjna rywalizacja;
- koalicje;
- obwinianie;
- wybuchowe i agresywne lub unikowe zachowania;
- częste zwolnienia lekarskie;
- duża rotacja.
Odpowiadamy na następujące potrzeby organizacji:
- budowanie nowego zespołu;
- poprawa funkcjonowania i podniesienie wydajności istniejącego zespołu;
- usprawnienie komunikacji i rozwiązanie konfliktów między działami;
- chęć zwiększenia dochodów;
- chęć wzmocnienia marki lub zbudowania nowej;
- rozwój kultury organizacji;
- dążenie do turkusowego paradygmatu zarządzania;
- inne.
PO CO TO ROBIMY
Na gruncie naszych wieloletnich doświadczeń w Ośrodku Psychoterapii i Rozwoju zrozumieliśmy, że podstawą dobrego funkcjonowania jest tworzenie zdrowych, pozytywnych relacji z samym sobą i innymi ludźmi. Także w środowisku pracy to relacje decydują o wszystkich procesach. Wierzymy, że biznes oparty na budowaniu zdrowych relacji zwiększa nie tylko zyski finansowe, ale przede wszystkim satysfakcję z jakości pracy wszystkich zaangażowanych osób. Korzystają na tym same organizacje, ich klienci, kontrahenci i wszystkie osoby współpracujące. Korzystają na tym również rodziny uczestników konsultacji.
Na gruncie naszych wieloletnich doświadczeń w Ośrodku Psychoterapii i Rozwoju zrozumieliśmy, że podstawą dobrego funkcjonowania jest tworzenie zdrowych, pozytywnych relacji z samym sobą i innymi ludźmi. Także w środowisku pracy to relacje decydują o wszystkich procesach. Wierzymy, że biznes oparty na budowaniu zdrowych relacji zwiększa nie tylko zyski finansowe, ale przede wszystkim satysfakcję z jakości pracy wszystkich zaangażowanych osób. Korzystają na tym same organizacje, ich klienci, kontrahenci i wszystkie osoby współpracujące. Korzystają na tym również rodziny uczestników konsultacji.
DLA KOGO TO ROBIMY
Dla przedsiębiorców, liderów, zespołów, organizacji.
Dla przedsiębiorców, liderów, zespołów, organizacji.
JAK TO ROBIMY
Kształtujemy odpowiedzialną postawę i budujemy partnerski dialog w zespołach oparty na wartościach serca takich jak: wzajemny szacunek, zaufanie, autentyczność, wolność od strachu i presji. Rozwijamy świadome przywództwo u liderów tych zespołów. Oparte jest ono na zasadzie „moje jest tak samo ważne jak twoje”, co oznacza, że każdy członek takiego zespołu jest świadomy własnych zasobów i potrzeb, dba o nie oraz rozumie i uznaje dobro innych członków. Wspomagamy procesy integrujące obszary twarde z miękkimi, budujemy zespoły z grup ludzi, którzy chcą efektywniej ze sobą współpracować, odczuwając przy tym radość i satysfakcję ze wspólnego działania. W praktyce odbywa się to przez prowadzenie konsultacji indywidualnych i zespołowych:
Kształtujemy odpowiedzialną postawę i budujemy partnerski dialog w zespołach oparty na wartościach serca takich jak: wzajemny szacunek, zaufanie, autentyczność, wolność od strachu i presji. Rozwijamy świadome przywództwo u liderów tych zespołów. Oparte jest ono na zasadzie „moje jest tak samo ważne jak twoje”, co oznacza, że każdy członek takiego zespołu jest świadomy własnych zasobów i potrzeb, dba o nie oraz rozumie i uznaje dobro innych członków. Wspomagamy procesy integrujące obszary twarde z miękkimi, budujemy zespoły z grup ludzi, którzy chcą efektywniej ze sobą współpracować, odczuwając przy tym radość i satysfakcję ze wspólnego działania. W praktyce odbywa się to przez prowadzenie konsultacji indywidualnych i zespołowych:
- wariant podstawowy – tylko sesje indywidualne z właścicielem organizacji minimum 2 razy w miesiącu przez okres od 6 miesięcy do kilku lat;
- wariant rozszerzony – sesje dla całej organizacji (właścicieli, menedżerów i zespołów) – liczba i częstotliwość sesji ustalane indywidualnie w zależności od wielkości i struktury organizacji, prowadzone w siedzibie organizacji.
SPODZIEWANE EFEKTY
Natychmiastowe – redukcja stresu, poprawa codziennego funkcjonowania w organizacji.
Długoterminowe – wzrost zaangażowania, zaufania, efektywności, spójności zespołów w organizacji. Liderzy osiągają równowagę pomiędzy zarządzaniem i przywództwem.
Natychmiastowe – redukcja stresu, poprawa codziennego funkcjonowania w organizacji.
Długoterminowe – wzrost zaangażowania, zaufania, efektywności, spójności zespołów w organizacji. Liderzy osiągają równowagę pomiędzy zarządzaniem i przywództwem.
Ceny ustalane indywidualnie, od 1.000 zł miesięcznie.
Zapraszamy do współpracy: